Tuesday 15 November 2011

Counting the DAY!!

                                                              Salam semua..
                                                udah lama ak x menapak kat sinih..
                                                  alasan aku agak mudah...malas..
                            
                                           skarang ni aku duk mngira hari2 terakhir aku duk umah
                       pasni..bermulalah liku2 hidup ak sbg pelajar sem 2 n the last sem for TESL nih
                                            haha..tp agak sediy sbb aku dh malas nk p lendu
                           motif??ye la kan...kalo dh cuti lame..memng x la aku nk balik ngn rutin y dulu..
                                                      p kelas n kena bngun awal..agak alergik di situ..
                                                     tp xpelah..untuk mase depan..
                                                                     ok then..
                                                                      permisi..
                                                                  

No comments:

Post a Comment