Monday 5 December 2011

Spectacular voyage!!

                                            fuh!!welcome readers..meh duduk rapat ekk..
                                         nak dengar tak kitew nak cite aper...nak tahu lettew...
                                            kuala Lumpur..here i come..!!

                                       alang-alang dah dapat allowance ni..meronggeng la keje aku..
                                        past days,ak p kl ngn member2 aku....nak rehatkan minda.
                                    kiteorng naik bas je..n aku pun cuba belajar care nak nek komuter.
                                         maklumlah kat kelantan xder komuter..bukan loser ok..
                                                      ak p 3 hari 2 malam..agak letihla..
                                            motif utama ak p sana nak beli baju n seluar je
                                              memang pantang tngok bendalah dua ekor nih..
                                    pastu dah stat meroyan nak beli la..hahahaha..dats my passion.
                                          so,aku tinggalkan korang dengan gambar2 bajet hot nih!!
                                                jgn jeles la jah2 sekalian sebab aku je mampu..

ni dekat klcc....
ak x mmpu nk ambik gambr...gmbr model je...
ni dekat pc fair...letih nak pilih headfon.sume vogue..
muke letih.....penat berjalan.mcm nk patah kaki aku..
ni depan pavilion..huh..manusia dh macam semut dah..
tmpt ni aku suke...bnyk giler alat muzik especially gitar..
rase nk ambik jer..tp xmmpu...
melantak yogurt jap..huhu
langit dah gelap....awan merekah..
hujan nak turun lettew..huhu
ni random snap..sori kalo xlawa..

dah..dah dah..
letih nak taruk gmbr bnyk..
ok..nnti ade paper..
ak akn post entri y bru..
tunggu yaw!!
chowWW!!

                                                        

No comments:

Post a Comment