Wednesday 28 September 2011

IT'S OVER

                                                Kebaboom....haa..smekom..
         Memandangkan nilah first time aku berceloteh dalam corner aku..so, aku nak ucapkan slamat dtnglah kepada pakcik2,makcik or sesape y terase diri tuh hensem or lawa..coz berkunjung ke blog kau nih..feymes plak..


haa..ni aku stat nak bukak kedai kopi ngan korang sume nih..pasal exam lah.
fyi, aku baru jer tamat final exam and skunk ni ngah terperap je kt umah..boring giler kot.huh..sabo je la
huh..banyak dugaan dan badai yang melanda waktu aku exam uh..tp xnak share ngan korang la..malu la aku.huhu..tapi pun tatau ape yang aku jawab tyme tu..pakai bantia je..seriously, aku still xpuas hati dengan segala benda yang berlaku mase exam hari tuh..nyesal sangt.tp xde gune pom..
biarlh benda tuh brlalu and jg nak toleh2 blakang lagi...
huh..........dah letih menaip nih ..so better for me to get lose from here..
jumpe lagi dalam lain2 coretan..permisi..


p/s...ngantuk dah ni mak oii..
                                                

No comments:

Post a Comment