Wednesday 28 September 2011

STOP!!!STOP PLEASE!!

                                              Ding dong...haha..cek mai..cek mai..dah mai dah dye ni..
                                                   <blajar habaq kedah la plak..kuang hajaq..haha?>
x kisahlah n cakap bahase ape pun..yang penting kite enjoy2 la yer...huhu.haa..untuk slot kali ni .aku pun nk bercerita ngan korang seiisi alam nih pasal pengalaman yang takkan aku lupakn dalam idup aku..haha..mesti                             sume curious kan,,???kisah ni still hot lagi nih..baru dua tiga ai lepas..
                                                 alkisahnye bermule....jeng.,jeng..jeng.
            waktu aku nek bas utnuk pulang brcuti d rumah..n then, bas y aku naiki tuh..express quick<bukan name sebenar> drive rbas tu pun mmberhentikan kenderaan tuk minum2..agak2 satu jam kot durasi yang diambil utk bertapak kt kedai kopi tu..huhu...mase tuh aku x rase ape-ape lagilah...tibe2, aku rase perut ni brkeroncong n mula meragam..n aku turun dgn dunno terus ke kedai berdekatan n belilah sdikit makanan..pade mase y same aku jugak sempat ke tands sebb airkond dalam bas tuh sejuk siot macm dekat antartika dah..huhu..pastu aku pun dengar bunyi deruman bas..mase tuh memang aku rase x sedap hati lah..
maklumlah..semua2 barang2 berharga aku tinggalkn kt dalam bas tu..then, aku cepat2 keluar tndas and..omg..bas tu dh gerak..kuang hajaq betoi..mase tu aku dh mule panik n tataw nk buat ape..
                                         < muke suspen macam ni la wktu bas tu tinggalkn aku,..isk3>

aku pun terus tnye pakcik yang makan kat kedai tu,,,nasib baiklah dye tuh teman driver bas tadi..n  dye trus kol pak cik bangang..huhu..tuhan selamatkan aku waktu tu...bile bas tadi sampai ,aku terus naik n driver pun cakap."ko ni xde otak ke hape"..mulut ko pak cik macam longkang..ish.aku pun tunduk n buat tataw je..dalam hati kau siap menyumpah pak cik tuh...laen kali,kirelah dulu penumpang dalam bas tuh..jangan main gerak jer..so,korang2, jgn jadik macam aku..pandai2 lah korang idup especially kalo brdepan ngan driver y xder tamadun.,...so,cerita aku kali ni dah smpai kt kemuncaknye..jumper len kali la plak ek dgn kisah2y agak menyentap jiwa korang ni..permisi...
                  p/s:buat salah mengakulah pak cik oii..jngn nk menyentap orang plak.bantai kang..

3 comments:

  1. hak3..sabau yo lahhhh...ish3..nseb x kna tnggai truih..kalo x..x blek la abe weyh..ahahha

    ReplyDelete
  2. yup...syukur sngt..kalo x,sume benda aku lost dalam bas uh..

    ReplyDelete
  3. aduhaiii... pakcik tu pon sosodap mulut die jer.. ish3

    ReplyDelete