Thursday 29 September 2011

< Zaman Dulu Kala>

                                                            Peace...salam...
                   Bile dah rase bosan bergelumang kat benak aku nih..ade jela cerita nak aku share ngan korang sume nih...huhu...haaa..mai sinih..aku nk gtau korang sal roomate aku mase skolah dulu..huhu..saje2 jer sebab dah xde idea nak dicoret..
haa...ni la dier roomate aku..mase ni kiteorng tengah mentor-mentee.biasela, budaya hidup kat sekolah berasrama penuh kan..program ni memang diselaraskn di sume sbp...huhu..
teringat lagi,waktu ni paling best utnuk kiteorang qada tido sbb kadang2 mentor xdtng or dtng lambt..
so,apelagi terus carik katil masing2 n debakk..hahaha..tido sampai abis mentor mentee..
huhu..btw..mentor kiteorang ni guru cemerlang bio,tapi aku ni xberape nak cemerlang sngtlah bio nyer..juz dapat cukup makan jer.huhu..tp x kisah lah ..sebb kos yang aku amik skrang xde kena-mengena ngan bio...lega skit...
                                           skunk nie,sume romate aku dah berjaya untuk bertapak di ipta or matrikulasi dengan kos pilihan dorang sndiri..haha..tahniahla ek..ade y amik kejuruteraan,asasi sains hayat,matrik pahang dan aku amik TESL jer..haha.so,smpai kat sini dulu aku coretkan ek..sampai jumpe lagi di lain tinta...
                                                                          k..permisi.

No comments:

Post a Comment