Saturday 1 October 2011

He's the best,bro..

                                                    




                                                   Smekom..tumpang lalu..<bajet sopan>
                                      haha..pe kabo hang2 sekalian ...moge2 sihat la hendaknye..
                                 kalo x sihat..haa.lekaih2 la jumpe dokter..jgn tangguh2..nnti sgsara la nokk...
ok..untuk tinta kali nih,aku nak citer skit pasal hobi aku..aku ni kalo nak kate minat bersukan tu,xlah jugak tapi boleyla sikit2 n sukan y aku paling minat giler2 ialah badminton..huhu..xtaulah nape..tapi aku suke sukan ni sangat2..n aku jugak pernah wakil skolah dalam sukan ni<saje nk sebut>huhu...btw,bile dh minat badminton nih,of coursela aku pun ade jugak aku punye idola kan..n he is Lin Dan..die ni terbaikk dari ladang gandum bro..memang terrer ah die main n aku suke style die..sempoi jer..haha..then, die punye skil..fulamak,fantastic..n aku try untuk jadi macam mamat ni...tapi ..mimpe je la ko mampu..haha..nway...
                                                           he's the best bro...permisi.
                                                           
Lin Dan...the best ever had..huhu...
                                                        

No comments:

Post a Comment