Thursday 20 October 2011

MUET??DONE!!

                                                        ALHAMDULILLAH!!
                                    selesai jugak satu lagi peranan aku sbg budak TESL
                           yakni speaking test untuk MUET..mula2 nak masuk bilik test tuh..
                    memang berdebar-debar kot jantung aku nih..lagi-lagi aku satu group ngn wafri,
               sufian n zara..dorang best kot..wafri plak debater..lagi nerves aku..mesti pot pet pot pet
             mamat tu pasni..maklumlah debater kan..xmampula aku.walaupun aku ni bekas debater
                                  mase skolah dulu*perlu ke ??haha..kot suke aku lah..ni blog aku...



                                     THEN,syukur sangat aku dapat tajuk yang aku rase boley je kot..
                                               *what is the most important quality in any relationship?
                                                  sufian dpt candidate a.aku b.zara c n wafri d.
                                           memang aku suke dapat b sebab sblum ni aku asyik jadik
                                                   candidate a ja..mane aci kan..
                                                              so..ni suggestion yang diberi-
                                                                           a-respect
                                                                           b-honesty
                                                                           c-generousity
                                                                           d-tolerance
                                                       ak gembira x terkate n syukur sangat2 sbb dpt honesty,
                                                   bnyak la jugak aku boley merapu pasni..time kasih tuhan!!
                                                               so ni aku bagi plak aku punye points!!
                                                                        -paragon impression
                                                                        -long lasting relationship
                                                                        -harmonious enviroment
                                                                        -the major quality of relationship
                                                                        -knitting the bond
                                      thats all..aku harap examiner bermurah hati bagi markah for speaking nih
                                                                      aku hanya mampu berdoa ja!!
                                                                                 ..AMIN..

                                                  


            

No comments:

Post a Comment