Sunday 2 October 2011

End of the CHAOS!!!

                         woe..woe..salam n thanx sebb korang sudi luangkan mase2 terbuang ni,
                         menjenguk aku punye blog ni..huhu..thanx yeah<macam glamor la plak>


ouh....sedapnye cuti nie.dah sminggu aku menapak kat umah nie n tataw nak buat ape.
tapi boring giler ah sebb x tau nak buat ape.kesana kemari..ape2 jer la..
lagipun,juz kos aku jer yang abis exam awal..
ape lagi..merdeka la wey..
pejam celik..pejam celik..nampaknye dah selesai dah tugas aku sbgai siswa sem 1.
huhu...bnyk jugak lah onak duri yang aku kena lalui sepanjang sem nih...
ko ingt TESL ni senang ke jah...adoii..pening kepala aku nk pikir sume nih..
dengan asgnment y berlambak..pastu masalh itu la..ini la..aish..
merana den pasni..huhu..tapi..alhamdulillah..
sume ni berkat doa n usaha aku n sume2 la..
haha...skunk ni aku xsbr2 nk masuk sem2 ni coz nk cepat2 abiskan asasi aku ni..
haha..harap2,sem 2 ni lebih bermkna n membawa tuah..haha.
so,got to go now..
haha..moga2 hepi la yer.
<permisi>


                                                    

1 comment:

  1. bex nyer dah cuti..
    tp aq pown dh sem break...3 months..
    x thu per nak buat...
    adew plan..??

    ReplyDelete