Thursday 20 October 2011

Guess WHO??

                                                                   Salam korang!!
                                            waduh2!!sudah lame aku x bertinta kat blog ni..
                                         motif?aku sibuk n malas pun ade...alasan ler tuh..haha..




meh sini aku nak citer kat korang....citer nih HOT lagih...wanna know it??jom..
tp citer nih agak misteri skit..
kepada ibu2 mengandung,budak2 yang ngah bersunat tuh,pakcik2 y sakit jantung...
jgn bace or dngr la kisah nih...
haha...tercirit kortang nanti...hahaha...







KISAHNYER BERMULA.....(background music seram)
ak p awal melaka sbb nak attend MUET.memang xtaulh nape turn aku lewat giler.
tapi ade hikmah disebaliknyer n aku dh dapat hikmah tuh.
time kasih tuhan!!
so,ak ngan member aku,ACAP..bukan name sebenar(glamer ko jap)
stay kat LEKIU
sebab kiteorng tataw nk p mane dah..
kt uitm tu sunyi sngt..sume dah balik..
yang tinggal hanye PALAPES yang suke menghitamkn kulit dorang dngn
kawad n segala bagai lagi..
memang aku xrela masuk PALAPES nih....
haha..(iklan kejap)
then,mase tu aku ngn acap je kt lekiu...
n abng senior level aku..TELI..
so,kiteorng decide nk stay kat level PARAGON sebb level tu macm terlindung dari
UNIT KOLEJ nampak kiteorng illegal kt situ..
lgpun..level lain sunyi n tinggi ..
agak seram disitu.
*so..dipendekkan cerite





MALAMNYER!!!!
after kuar makan kat kedai MAK JAN
kiteorng terus balik kolej n kemaskn diri masing2..
ak still nk practice MUET jap..
sorang2kot..
mase tu acap n teli dah membuta kat masing2..
tewas dek nafsu ketiduran..
ak je yang blum sbb nk on9 fb..
mase sdang sibuk menaip,menghanjim,gelak sorang2 mase bace post kt fb nih..
*tetibe
tok!!tok!!
aku terkejut n trus bngkit dari katil sbb curious bunyik sape ketuk tingkap tu..
then,aku dngr bunyik orng mundar-mandir kat laluan level aku..
aku juz relax n tarik nafas panjang2..
mase tu aku pikir positif je..
ak p kat katil teli sbb nk kejutkn dier but ak pikir ak akn nyusahkan
sie plak nnti..sabo jela..
then...aku pikir teli kot y terketuk tingkap tuh sbb die mamai ker..
aku juz pikir camtu ja..
then,aku selak langsir n takde pape pon
gelap jer..
lagi seram aku..
aish...dahla mase tuh kawan2 aku duk sakat aku kt fb..
cite pasal penanggal,makcik karipap bagai...
aku juz ignore jer bunyik tuh..
sampai aku pun takut nk p tandas sorang2..
haha...mujur mase tuh teli dh sedar n aku terus ajak dier p tandas..
mase tu ak xbrani citer kat teli
aku tunggu esok ja..


PAGI ESOK PLAK!!!
aku bngun n terus tnaye kat dorang wheter dorang dngr ke x
sape2 y ketuk tingkap tuh n bunyik orng jalan2 kat laluan level tuh.
acap ckp xde jer..
ok fine acap..aku reda..
tp teli cakap die ade dngar ade orng ketuk tingkap..
*2 kali ketuk
same goes to me..
tapi  yang pelik ,timing kiteorng berbeza kot..
ak ingtkan same jer..
teli ckap die dengar bunyik tingkap diketuk mase kol 2 pagi.
aku plak kol 10 sumthing la..
so..
kiteorng pikir..
xkan la manusia nk main ketuk2 tingkap nih..
dahla waktu berbeza..
xkan ade orng nk ketuk tingkap kol 2..
baik masuk terus masuk bilik kiteorng kalu mende tu manusia..
so..misteri skunk ni??
GUESS WHO??
ak tataw sapekah itu..
permisi..

No comments:

Post a Comment